notfadeaway

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

5/2

Av Caitlin - 5 februari 2014 11:54

Ska man skratta eller gråta?

Typ den vanligaste frågan i mitt liv just nu.

Fick brev från tingsätten idag ang. rättegången.

Straffet för misshandel, hot med mera är rent av skrattretande.

8 månader!

Åtta ynka månader innan han släpps fri igen.

Det är så att man vill gråta över det svenska rättsystemet.

Ja, ja... Han kommer ut och hittar nästa offer...

Det blir ännu en anmälan kanske..

Samma visa om och om igen...


Nej vi kan ju diskutera något roligare istället!

Ska bara komma på vad.


Just nu väntar jag på att Jim ska komma hem.

Evigt väntande haha.

Näe men vi ska in till stan och köka, det ska bli fint det haha.


Iförmiddags så pysslade jag med det lilla yrvädret Q.R

Hon börjar faktiskt gå riktigt bra i grimma och grimskaft samt väldigt uppmärksammad på min röst.

Skönt det att hon är lättlärd.

Vi lekte lite genom att gå över några bommar på marken.

( bra träning så de lär sig att lyfta på benen )

Men de rödvita var livsfarliga men alla andra färger gick bra...

Hmm okej...

Hon gillar väl inte rött helt enkelt...

Ja sen lite träning med att stå stilla och vänta medans den som håller i henne öppnar grindar, boxdörrar och annat.

Hatar hästar som bara ska rusa ut!

Bland det värsta jag vet faktiskt, mest på grund av att det så lätt händer en olycka.

Men det gick bra idag, och när jag släppte ut henne hann jag till och med ta bort grimskaftet innan hon for iväg som en vettvilling.

Tänk att  min bebis fyller 9 månader nu =)

Vad tiden går...  =)


Näe imörrn blire upp tidigt och fara te Stockholm och kryssningen!

Ska bli skoj faktiskt så Skepp o´hoj på er!

 
 
Ingen bild

becca

5 februari 2014 12:45

Svergie suger...
Hoppas nästa kvinna blir skonad något i alla fall...

Lilla Q.R kommer bli en riktig sötis!
Mm, hatar sånt jag med, jocer måste tränas i sånt...

Sup nu inte skallen av dig... Kan ju vara roligt att minnas lite av det ;)
Och supa kan du göra hemma så håll dig något på fötterna :P
Kraaaam ! Hälsa Jim

Caitlin

6 februari 2014 14:31

Jo sorgligt äre...

Haha jovars... Mm gäller att va envis, men har blivit översprungen tillräckligt många ggr i mitt liv så försöker lära dem det med en gång.

Haha näe då, jag lovar! =) Jag är än så länge nyktrast, Ragge och Jim sover redan så jag och Rickard får styra upp detta nu.

Han hälsar tillbaka! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards