notfadeaway

Alla inlägg under augusti 2014

7/8

Av Caitlin - 7 augusti 2014 18:35

Haha vilken matkoma man får efter lasagne! Men gott var det.

Nu väntar jag på Sanna så ska vi rida en sväng.
Det är varmt ute ändå fryser jag! Fattar inte varför...
Livets mysterium!

Har insett ett fel med Cadillacen, den dricker nästan dubbelt så mycket som Pontiacen.
Lite skillnad på en stor BB motor och på en Cheva 350 dock.
Men Grabbarna skulle se om de kunde snålställa den lite så när jag vakna imorse var både mannen och bilen borta.
Men har inget emot att köra lite Bonneville idag!

Man är väldigt lat när man skaffat bil och körkort kan jag lova! Men ett måste här ute.
Får ju motion av hundarna som tycker det är jättekul att fälla hår så dammsugarn går varm hemma. Dessutom två vovvar som ska leka med den... Kan säga att det slår varenda gympass!
Sista gången jag har långhårig hund, dessutom två...

Men Ragge har lovat att sätta ihop en hundgård på baksidan, de är vana att vara ute mycket och jag är lite ängslig i och med att vi bor ganska nära en större väg. Så vågar inte ha dem lösa mer än när man har koll. Trixie har en förmåga att springa iväg nämligen! Tack Chassita för att du lär henne bus och ofog ;)

Ja... Annars inget nytt direkt. Blir att jag och Jim tar över mamma och Peters gård första oktober:)
Min far hjälpte till med mellanskillnaden så Tack pappa :)
Ibland är det bra att vara bortskämd!
Men kravet var att han får ha några hästar där.
Undrar vilka han menade, så ska bli spännande!
Har även pratat med inackorderingarna och de var jätteglada över att få stanna kvar!

Extra skönt för de äldre hästarna att slippa flytta! Och en del som hyr av oss sa att enda stället som har lediga boxar är Ridskolan inne i stan. De var lagom sugna på att ha 20 ungar om dagen rännandes runt hästarna. Vilket jag förstår!
Hade aldrig funkat med mina hästar i alla fall.
Ginger hade bitit barnen direkt!

Nä nu kommer Sanna här:)

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards