notfadeaway

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

7/10

Av Caitlin - 7 oktober 2014 15:24

Huuuja kallt och regnigt idag! Känns verkligen som att NU är det höst!
Tur att man kan gosa in händerna under en varm hästman!

Och kors i taket! T.D har behållt sitt täcke på hela dagen idag!! :)

Jaha, Jim blev glad över sin present i alla fall. Han har alltid sagt att han vill åka till London och gå på vaxmuseumet så jag snackade med resten av gänget och bokade resan. Så på fredag morgon flyger vi över till England och hälsar på Amanda!
Två flugor i en smäll :)
De bor ju bara en timme från London och så vill jag se hästarna.

Hm, jag och Sanna funderar på om vi är helt galna som tar med dårarna utomlands.. Men ser verkligen framemot det! Så nästan hela gänget åker ( Sanna, Rickard, Ragge, jag, Jim, Micke och såklart Nicke).

Nu idag så har jag tagit en sväng på Casanova, en helt annan häst nu än när han kom. Bra jobbat Manda!
Tess rider både Sky och Felizia åt dig och det går superbra :)

Är fortfarande sliten efter helgen, var och såg en spelning och fick nästan hjärtattack när Jim frågar om jag vill dansa! Okej.. Sup karln kanonfull så dansar han och gör det bra!. Mäkta förvånad!
Men vi hade jättekul allihopa :)

Sanna och jag ska pälsa på oss och hästarna och ta en tur nu strax. Ha de gött i kylan

 
 
Amanda

Amanda

12 oktober 2014 19:34

Aaawh så glad att ni kom allihopa! Det är sjukt tomt utan er nu!
Låt dessa månader gå i ultrasnabb fart så jag får komma HEM!

Haha jag tyckte faktiskt det gick bra, minnen för livet lite blandat med lätt panikkänsla. Vem fan tänker på Lingon i London Eye???

Kram på er och hoppas att resan hem gick bra!

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Caitlin

15 oktober 2014 21:19

Va så kul att hälsa på dig syster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards