notfadeaway

Alla inlägg under december 2014

Av Caitlin - 15 december 2014 22:54

Efter en hel del tjat så kommer det en uppdatering.

Jag vet bara inte vad jag ska skriva om, då ni har Amandas blogg där det mesta hamnar! =)

Känner mig en aning överflödig kanske haha.


Men... Amanda... Enhörningar existerar inte faktiskt! En bild kan ljuga och jag kan tänka mig att du verkligen ansträngde dig att hitta de där gamla bilderna på T.D men han har inget horn i pannan och är definitivt ingen Enhörning! Ledsen... Men dax att komma in i verkligheten nu! XD


Ännu en gång överlevde man Lucia, iår utan en GB-Glassgubbe klädd i ett vitt Lucialinne och krona på huvudet att trängas med. Tack pojkar! Blåmärkena sen sist har faktiskt hunnit läka!


Man tror ibland att man känner sin sambo, ändå lyckas karln fortfarande överraska mig ordentligt emellanåt. På det ena eller det andra viset.

I söndags var det dax igen.

Vaknar av att en konstig lukt sprider sig i huset.

Ingen direkt okänd eller illaluktande doft, utan hemtrevlig och varm men jag kan inte sätta fingret på vad det är!

Märker snart att Jim är borta från sängen.

Redan där en liten chock då han brukar sova länge!

Kommer ner i köket och där står karln i full färd med att baka pepparkakor!

??????

Jag trodde att jag drömde!

Min Jim står i köket och bakar!

Tro mig, det är helt sensationellt!

Och, det var riktigt goda pepparkakor!

Fick ju givetvis en kommentar om att han skulle få stå där hela dagen och sedan tvångsmata mig med dem så att jag blev snäll men efter att han fått en bunke i huvudet så var vi sams igen!

Men inte tusan trodde jag att Jim kunde baka?!

Chockad!

Gissa vad det blev till frukost haha...


Så härligt det är att alltid ha vännerna omkring sig!

Lynn är fortfarande kvar och har bott in sig i gästrummet ordentligt.

Amanda och Nicke sover här rätt ofta och nästan jämt är nån av de andra här.

Det är skrämmande när huset är tomt!

Alla ska känna sig som hemma hos mig, och jag tror jag har lyckats!

Sen att grabbarna har en förkärlek till att rensa hela matförrådet är ju en annan sak men vad tusan... ^^


Har även kommit på att jag är sämst när det gäller affärer... Eller att göra en stor vinst! Haha!

Men har nu varit och hämtat ett par unghästar som jag börjat med och tänkte rida in och sen sälja.

Två ston och en valack, jättefin stam och jag tror att de alla tre har framtiden för sig!

Så hoppas att jag kommer att göra en vinst på detta.


D-ponnyn har nu åkt hem på prov till sin ägarinna som med Antonias hjälp utvecklats något enormt!

Så jag hoppas verkligen att det kommer att fungera för dem nu.

Men det har varit mycket jobb!

Fast värt det! Speciellt när jag fick betalt ^^ Haha nej, känslan att kunna hjälpa är bättre än pengar...

Men nu har jag råd att fylla på reservlaget med grimmor igen!


Idag har jag fått trösta pojkarna med att snön kommer tillbaka, för i lördags då den låg kvar så ägnade de sig åt sin vinterhobby nummer två.

Att bli barn på nytt och åka pulka.

Givetvis efter en bil.

Allting de gör innefattar bilar haha... På det ena eller det andra viset.

Och jag undrar när de kommer att växa upp... Aldrig?


Sanna hade lite spännande nyheter idag oxå.

Att det hänt nånting med henne har jag ju märkt men frågan var vad...

Jo, hon och Rickard ska bli föräldrar nästa år!

Grattis till er båda!

" Mja... det är visst inte bara Cordelia som ska bli mamma nästa år..." sa Sanna.

Jag fattade ingenting... Vaddå är katten gravid? Nej de är inte gravida så länge... fast det är ju snart nyår... så vad kul med kattungar...

Jag och Jim har inte ens funderat på det där...

Vi är nog för barnsliga fortfarande helt enkelt! =)


Nej, har snöat in på Sex and the City så ska kolla nåt avsnitt nu innan det är nannedags!

Kram på er!

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards