notfadeaway

Alla inlägg under mars 2014

Av Caitlin - 16 mars 2014 12:55

Vi ingår skarpt i Glömska Familjen, både jag och min syster-yster.

När internet lade av hemma på grund av strömavbrott och teckningen i telefonerna dog så gav vi upp detta med att ens försöka komma in på nätet.  I telefonen att få upp Googles startsida tog ca: 15 min ^^ BLÄH!


Men det kommer väl att förbättras nu när ledningarna är fixade, och nej Ragge, det var inte Svea som kom och gjorde det så du behöver inte tjata om det längre ;)

Han har snöat in på en låt som heter Svea av Billy Opel... Visst en riktig ösdänga men efter att ha hört den ca: 200 ggr per kväll senaste veckorna så är jag ganska trött på den!


Samtidigt som Ragge har snöat in på en och samma låt har nu resten av grabbarna "tröttnat" på Rockabillyn för tillfället. Så nu är det mycket 80-tals rock, Dio, Iron Maiden, Judas Priest, Scorpions som körs.  Förklaringen till det : Ja vi kommer bara höra Rockabilly hela sommarn så dax att varva med nått nytt!

Okej okej...

Blir nog bra!


Aja, det blir nog kalas det med... Haha gött att det verkar som att våren kommit i alla fall! Strålande solsken och en aning blåsigt äre idag.

Mycket spännande att rida fullbloden idag... Suck hästar med nerverna utanpå blir rätt jobbiga i längden!


Sky och T.D dog i hjärtattack flera gånger om, och när en plastpåse flög iväg så var det känguruhopp rakt upp i luften så jag flög givetvis av i en vattenpöl. Sky sätter av i full fart därifrån.

Manda håller sig kvar på T.D och lyckas få honom att stanna kvar.

Hennes asgarv vill ni inte höra kan jag säga!

Som tur är så är T,D van att ha det mesta på ryggen så att rida två på honom brukar inte vara några större problem, vill säga när hästen inte skyggar för ALLT!

Stenhårt grepp om Manda och spänner mig fast bakom sadeln och önskar bara att jag får komma hem, sitta upp på min lugna snälla underbara hannoveranare och aldrig mer se ett fullblod i hela mitt liv.

Genomblöt och kall naturligtvis.


På stallplanen står Sky helt nöjd med sig själv och nästan flinar. Nina ser aningens förvånad ut.

Idag struntade jag i den gyllene reglen.  Att när du trillat av så upp på hästen igen!

Nina skrittade av henne och jag kunde ta en skön dusch!


Nä nu blire ut och åka lite i det fina vädret med min Jim <3 Kram!

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards