notfadeaway

Alla inlägg under april 2013

Av Caitlin - 25 april 2013 12:34

Just ja, jag hade visst en blogg...

Nej jag har inte glömt av den alls, det är bara det att senaste dagarna har väl inte varit sådär "starka"...


Alla har sina bra och dåliga dagar, det går inte att komma ifrån.

För min del har det varit en del dåliga dagar sen sist.

Igår var det extra tungt kan jag lova.


Exakt två år sen jag förlorade min allra bästa vän och teamkamrat ...

Nämner inget mer om det.


Sen är sömnproblemen tillbaka igen, fattar inte varför det inte går att sova ordentligt.

Finner ingen ro, ligger och tänker på vad man gjort under dagen, hur det blitt om man gjort det annorlunda osv.

Jag vet att man inte ska älta det som varit.

Men när man inte mår riktigt 100 så gör i alla fall jag det.


Fick även reda på att farmor är sämre, och önskar innerligt att jag kunde åka dit.

Ta förväl, få ett avslut på en stor del i mitt liv.

Men jag vågar inte lämna Ginger, eller?

Farmor är på andra sidan Atlanten, det är en lång resa som tar minst 20 timmar, händer det något med Ginger så kan jag itnte vara på plats.

Tänk om kan kunde dela sig i flera delar!

Smidigt!


Tack vare Danny så känner jag mig gladare trots allt.

Återigen är han ett stort stöd och den enda som verkligen förstår hur jag fungerar med de dåliga och bra dagarna.

Har jag en dålig dag så håller han sig inte undan utan är fast besluten om att vi ska göra den till en bra.

Tack vännen!  Utan dig hade jag inte vetat vad man skulle ta sig till alla gånger !


Inget roligt inlägg idag alls.

Men får väl avsluta med något kul...

Eller trevligt kanske?


Väntar på Micke och Danny så ska vi åka och hämta Lynn på tågstationen, för hon kommer tillbaka igen!

Hm, undrar dock om hon saknar mig eller Micke mest?!


Aja fint väder så blir antagligen nercabbat hela vägen!

Underbara Jänkebilar!



Ha det gött så lovar jag att bättra mig på bloggeriet...

Av Caitlin - 22 april 2013 22:44

Hmm varför har jag inte tid att blogga mer än på kvällarna???


Aja, det kommer inlägg i alla fall!


Yes, nu har jag skaffat en bruksbil i alla fall!

Är faktiskt jättenöjd!

Blev en 855:a från 1994, gått 24000 mil och fungerar hur väl som helst.

Så varför klaga?

4000:- fattigare men men...

Nybes och nyskattad så man får ju bra valuta för pengarna.

Min gamla Volvo är död...

Kamremmen gick och därmed hela motorn... :(  '

Aja blev många mil i den så kommer sakna den men gött att ha kombi igen!


Ja vad har mer hänt idag...

Skrattat lite åt syster, eller en hel del när hon berättade om sin dag!

Tokunge!


Sen har vi haft lite dressyrträning med hästarna, Tess, Natha och jag! 

Nina var hur schysst som helst och kom hit för att ge oss ett pass.

Känns verkligen i kroppen nu, är helt slut....

Ska man fuska och ta mammas häst Ricci nästa gång?

Han är ju trots allt en gammal Grand Prix vinnare i grenen...

Näe då men Risse gick otroligt bra, men det var lite läskigt att göra skänkelvikningarna i trav...

Så fick verkligen ge järnet men vi lyckades!

:)


Jaha nu börjar Ginger producera mjölk märkte jag...

Kände igenom henne och det kom minsann några droppar...

Åååhh  dax att rigga övervakningskamran i stallet snart!

Så förväntansfull....


Nu sitter jag hos Jim, han är så social genom att sova på soffan....

" Gå och lägg dig annars?" sa jag.

" Näe måste kolla tv!"

" Men du sover ju!!"

" Jag lyssnar faktiskt på tvn! Det är jättespännande..."

" Okej, vad kollar vi på då?"

" South Park!"

" Ehm.... nej!"


Hmm dålig hörsel eller bara envis?

Jag vet inte, jag bryr mig inte... :)


Hmm näe jag vet inte riktigt vad det mer finns att säga...

Tror att det blir sängen tillsammans med sömntutan snart...

Är ju någon som ska iväg och jobba igen och kommer inte hem förrän på lördag :/


Ha det!


Av Caitlin - 21 april 2013 21:34


Faktiskt en av de bättre söndagarna idag...

Kanske för att man var nykter igår ^^

Hm halv fem hörde jag en bil utanför och snart kom det in en ganska glad och pratsam Jim.

Efter 10 minuter av osammanhängande babbel så sa jag åt honom att hålla käften och sova!

" Ja älskling! Du vet att ditt ord är min lag!" fick jag till svar...

Haha!

Duktig ponke!

Jag har visst tuktat honom väl!


Men gissa vem som sov till 14.30 idag?

Inte jag, då hade jag redan hunnit rida alla hästarna och pysslat lite.

Sen fick jag och Amanda för oss att ge mamma och Peter en överraskning nu när de kommer hem så vi har faktiskt varit duktiga och storstädat hela huset hemma på gården, samt tvättat deras bilar!

Inte dåligt faktiskt!

Bråkade en hel del om vilken musik som skulle spelas.

Bara för att jäklas sätter Amanda på en skiva med Spice Girls!

Ungjävul!

Aja, till sist kom vi överens...

Metallica!

Men det känns i kroppen...

Fick sms från mammsen nyss.

" Tack mina fina änglar! Ni anar inte hur skönt det var att komma hem och inse att jag är mamma till dem två underbaraste flickebarnen som finns! PUSS!"

Phu....

Hon kan nämligen bli galen när man städar för bra och hon inte hittar sina saker ;)

Okej, det där lät värre än vad det är...  :)


Men nu är man jättetrött så blir en tidig kväll!


Ha det gött!


BECCA:


http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&$GUEST=SE&p=H


Gå till menyn till vänster, leta upp "Träns och Tillbehör" sedan "Bett och tillbehör"...

 
2015 Syntetbett 3-del
med äppelsmak. Ringar i rostfritt stål.
Diametertjocklek  mätes precis innanför ringarna  19mm
Stl: 12.5-14.5 cm
135:-
 
eller
 
2106 Tränsbett
I syntet med äppelsmak .Traditionellt bett som är mjukt och bekvämt för
hästen. Slitstarkt. 10,5-14,5 cm
125:-
 
Hoppas att det kan vara något ;)

Av Caitlin - 20 april 2013 23:27

Äntligen!

Fick jag grabbarna härifrån, är astrött och tänkte att om de åker ut ikväll så kan jag ligga på soffan med ett glas cola och en påse chips och bara finnas till.

De skulle ju baaaara grilla lite först...

Hmm kvart över 11 på kvällen rullar bilen iväg...

Med fem kanonfulla grabbar och en stackars Olle.


Ja, ja...

Bra att de kan leka av sig på egen hand...


Hittade äntligen vad detta typsnittet heter :)

Tycker det är assnyggt XD


Hm idag...  vad har jag gjort?

Öhm...

Hände en grej i alla fall som gör att jag blir både rädd och mörkrädd men vi kommer dit senare.


Sov ganska länge och sen tog jag Jims bil ut till stallet.

Strålande solsken och 17 grader varmt!

Vårkänslor!

Det hade Risse i alla fall.

Idag kom det fram att han är en unghäst kan jag säga...

Bocksprång och Bakutslag nästan hela tiden.

Men som vanligt bara skrattar man och "åker" med...

Ja, ja detta händer kanske en gång var tredje månad så klagar inte.

Risse är världens lättaste och goaste unghäst.

Hur snäll och arbetsvillig som helst och älskar allt man gör.

Det var bara att åka transporten som var livsfarligt enligt honom...

Men det lärde hans sig till slut med.

Så stolt över honom!


Mja sen pysslade jag om Sky en bra stund, det behövde hon.

Ginger vågar jag knappt hantera i onödan, så arg så det finns inte... :)


Mja sen for jag och Jim in till stan när det blev aktuellt att grilla.

Inte en endaste köttbit hemma...

Så jag lyckades få in honom på ICA Maxi!

Stor bedrift kan jag säga då han hatar allt vad såna affärer heter.

Enda affären han går in på frivilligt är sånna som säljer bildelar...

Men tvingade honom hehe!

Ni anar inte hur härligt det var att få åka nercabbat och slippa frysa :D

Vårtecken #1


Träffade på Pelle med...

Ärligt talat har jag extremt svårt för den här hånflinande individen...

Det enda han gör är att klä av alla tjejer med blicken och vad man än säger så flinar han någon dum kommentar.

Oftast om man har synpunkter på någon bil, då får man höra att tjejjer och motorer hör inte ihop!

SVIN!!!

Men nu ska jag inte hänga upp mig på hur irriterad jag blir på honom!

Ingen av grabbarna är speciellt förtjusta i honom heller, utan Danny berättade att Pelle hängt efter honom och Jim i alla tider och de tycker att det är ganska jobbigt...

Hur som helst hade Pelle nu köpt sig en amerikanare. ( Eller hans pappa rättare sagt då pappa betalar )

En Chevrolet Impala från 1965 som tydligen hade gått på streetrace så maskinen under huven var ganska vässad...

Givietvis så ska bilen inspekteras!

Pelle visar oss var den står parkerad och i bilen sitter det en tjej.

Jim undrar om han skaffat både bil och brud och Pelle nickar medan han öppnar huven och skryter om hur snabb och bra motorn är på bilen.

Jag känner Jim ganska väl och när Jim bara nickar och får fram ett "mmm" så håller han inte med alls.

Tar en titt på motorn, inte för att jag kan något direkt så men det syns tydligt att motorn läcker olja som ett såll.

Till min förvåning frågar Pelle mig vad jag tycker.

" Jo då, men synd att den läcker olja..." säger jag.

"Äh, jag spillde bara när jag fyllde på... Tjejer och bilmotorer vettu!" säger han och tittar på Jim.

"De kan en hel del dem med!" Svarar Jim. - " Och kolla här... hela toppen är gången... det får du fixa omgående!" säger han och visar.

Pelle fnyser bara och ger mig en blick som talar om att jag borde försvinna från jordens yta...

De fortsätter att snacka bilar, jag tar mig en cigg och ser allmänt uttråkad ut medan Jim lägger armen om mig som han brukar.

Klart man lutar sig lite mot honom då man är latheten själv och inte orkar stå ordentligt ^^

Då ber Pelle tjejen i bilen att komma ut.


Allså, jag hänger verkligen inte upp mig på folks utseende.

Det finns något vackert hos alla.

Men den här tjejen var nog bland det hemskaste jag sett... Ska förklara varför strax.

En rund och stor tjej är det, med nästan morotsfärgat stripigt, fett hår och små små illblängande ögon.

På sig har hon en hemsk brun skjorta som 70-talet ringer och efterlyser, till detta en långkjol i samma färg från Mormors garderob.

Klart att man får klä sig som man vill, trivs hon i det så absolut.

Men försöker ge er hela bilden nu.

Tyvärr har jag inget positivt alls att säga... :(

Dåligt av mig.

Hennes sminkning...

Jaa rouge, på ett redan rött ansikte, till detta en illgrön ögonskugga och halvt om halvt utrunnen kajal under ögonen.

Mascaran var dessutom i en blå nyans.

Hmm...

Såg förjävligt ut rent ut sagt.

Nya modet?

Vad vet jag lixom?


Pelle presenterar henne som Sarah och berättar vad vi heter.

Klart man hälsar men jag märker på Jim att han får kväljningar...

Stolt så drar Pelle henne intill sig, bara för att visa Jim att han också kan ha en tjej tätt inpå.

Jim drar en vit lögn om att Pelle har verkligen fått till det till det bättre...

Man kände ironin i hans röst på milavstånd...

" Såklart jag har!" säger Pelle stolt som en tupp.

Killarna dyker nu under bilen för att kolla en grej och jag och Sarah står kvar.

Jag får rysningar av hennes blickar som hon ger mig men ger henne ett leende och undrar hur länge hon varit tillsammans med Pelle.

"Skit i det du!" får jag till svar.  " Och tro inte att du kan ta honom från mig för han är min!" fräser hon.

Va???

Jag försökte bara vara trevlig men men....

" Varför skulle jag sno Pelle för dig?" undrar jag såklart med ett uns äckel i rösten.

" Ja, alla vet ju att du tar andras killar och ska bara ha och ha! Bortskämda rikemansbarn!" fnyser hon åt mig.

Okej, en människa jag aldrig hört talas om eller ens sett vet tydligen vem jag är...

Visst bor man på en mindre plats där alla känner alla nästan men vad fan rent ut sagt...

Jag inser att den här bruden vill jag inte säga ord till mer eller ens ha något med att göra.

Ser mig om efter Jim, så att vi kommer härifrån.

Men han är ju såklart helt inne i Chevan.

Okej, måste komma på något snabbt för att bara slippa det här otäcka fruntimret innan jag slår henne på käften.

Tycker inte om när okända människor kommer och säger såna saker till mig!

Tar fram telefonen...

Snälla Danny, Ragge, Micke, Rickard, Manda, Nicke eller vem som helst RING!

Nej...

Sarah öppnar sin mun igen.

Och berättar för mig att jag inte är så snygg som jag tror och att grabbarna bara är med mig för att jag är en lättfotad blondin och att jag med 100% säkerhet ligger med dem alla.

Hon talar även om för mig att jag som är så ful inte ska tro att Jim är med mig bara för att han tycker om mig utan för att han tycker synd om mig!

Okej, jag kokar rent ut sagt av ilska!

Ber henne dra åt helvete högt och tydligt innan jag går mot Bonnevillen.

Tar upp nästa cigarett för att lugna nerverna.

Sätter mig bakom ratten på Bonnevillen och tackar en lycklig stjärna över att jag vet exakt var Jim alltid har reservnycklen till bilen.


Så startar den och kör bort till Chevan.

" Jim" Vi åker NU!" säger jag argt.

" Öh, jaha?" säger Jim bara och kommer till Bonnevillen.   " Hare hänt nått?" frågar han såklart när vi åker därifrån.

Han vet ju om mina humörsvängningar som kommer ibland...

Jag berättar så klart vad Sarah har sagt.

Jim tittar förvånat på mig.

" Att det är den hemskaste människan jag nånsin kommer möta i mitt liv vet jag ju, men vad fan äre för stil att hacka på dig sådär?!" säger han och jag märker att han är upprörd.

Jaa, inte fan vet jag men vill aldrig mer träffa Grisen!

Jim säger att han borde gå emot alla lagar som finns och nita henne ordentligt... men berättar också att hon är sån och han inte fattar alls varför.

Men han är inte förvånad över henne och Pelle.

De är lika hemska båda två och chansen att de skulle hitta nån annan som står ut med dem är ganska minimal!

Det Jim är förvånad över är att jag inte gav henne en rak höger...

Bra pojkvän man har va?


De flesta männskor jag har mött har i alla fall haft någon bra sida, men inte den här tjejen...

Skäms nästan över att jag tänker så...

Men ni fattar varför ?!

Blir så irriterad!


Tydligen delas min uppfattning av resten av gänget när jag berättar om henne.

Danny menar att det är nog den enda kvinnan han inte ens skulle ta i med tång och under pistolhot samt att hon är det otrevligaste fruntimmret han vet om.

Sen berättar Ragge att den enda den här Grisen umgås med är sin syster som är likadan, men hör och häpna, systern är 25 år, gift och har tre barn!

Visserligen inne på man nummer 4 nu...

Inte behöver man vara ett geni för att räkna ut varför.

Tydligen var de strängt religiösa med i en mer eller mindre sekt som de flesta känner till.

Ni vet dem här som går runt och knackar dörr i tid och otid...


Som sagt, jag är sån att folk får ju se ut hur dem vill, klä sig som de vill och tro på vad de vill...

Men när man ser den här varelsen och inte ett uns av något bra finns att säga... då blir man mörkrädd!


Jim, kom hem snart...

Jag har mardrömmar redan!

Fy fasen säger jag bara...


Ja, ja kände bara att jag måste skriva av mig lite av det... för att kunna släppa det.

Ångrar lite att jag inte kom på nått bättre än att gå därifrån, men man får väl räkna det som Vuxenpoäng eller vad?


Haha jag snor andras killar...

Ehm, så vitt jag vet så var Jim singel när vi träffades på allvar...

Dessutom är han den enda jag varit med här nere...

Mina ex... Ja de var med singlar när det begav sig!

Rikemansbarn?

Ja, jo... det är ju i och för sig sant, men inte lägger jag mig ner på golvet och skriker när jag inte får som jag vill!

Är ju inte mitt fel att mina föräldrar har gott om pengar...

Jösses vad man fått lida för det...


Nej nu ska jag inte tråka ut er mer...

Nu blir det en film och ett anfall på chipspåsen i väntan på att en lagom berusad Jim kommer hem!


Ha det gött!


 


Haha Rosie och T.D i ett nötskal!  

Av Caitlin - 20 april 2013 01:24

Jim:

"Sweetie?"  * leeeenaste jag vill nånting rösten*

Jag:

" mm vad äre?"

Jim:

" Duu... frisk luft är alltid bra när man varit sjuk. Vad sägs om en liiiten road trip... Åka bil, bara du och jag och ha det lugnt och mysigt?"

Jag:

" Hmmm... "

Jim:

" Snäääälllaaaaa!!! Du får välja vilken bil vi tar! "

Nu Lägger han till ett av dem charmigaste leendena som finns!

Jag:

" Okej, Skrållan!" (den vita Bonneville-cabben)

Jim:

" Absolut! Nicke och Amanda hänger med förresten! Vi åker om en kvart!"


Hmm vad hände med bara han och jag?

Och den lilla Road Trippen var på 80 mil tur och retur...

Aja, varför klaga?

Haha hade ett ganska genomgående ocensurerat samtalsämne kan jag säga.

Så röda kinder har jag aldrig sett på varken Nicke eller Manda...

Ja, ja...

Lite får de ju tåla?!

Hehe...


Näe, Nicke ville kolla på en bil som stod en bra bit utanför Linköping och då hade han ingen som kunde köra OM han bestämde sig för att köpa den...

Ja den enda som är galen nog till att helt random sätta sig och köra 80 mil är ju Jim...

Ingen av dem talade om för mig och syrran vad det ens var för bil som var värd en resa med en bensinslukande motor på 80 mil...

Nej, det skulle bli en överraskning!

Hm!

Aja, jag älskar att åka bil.

Tyvärr för seg i huvudet för att köra och vet att Jim lätt dumpar mig med bravur om det händer nått med hans ögonsten #1 så killarna fick sköta körandet medan jag växlade mellan att ligga utrstäckt i baksätet med huvudet i Jim eller Mandas knä :)

Så härligt att bara höra motorn, lite låg musik och se vägen svischa förbi...

Det blir ju inte sämre av att man får åka lite Pontiac Bonneville heller ;)


Aja, vi kommer till en gård och killarna försvinner ganska snabbt med en bonde.

Jag och Amanda står kvar vid Pontiacen.

Ut ur en lada rullar det sedan ut...

.....

Jag skäms!


En superdeluxe stylad BMW!!!

Va faaaaan!

En BMW?

80 mil för en Bajs Mellan Wäxlarna???


Jag tittar på Jim som bara rycker på axlarna medan jag frågar Amanda om hon helt hjärntvättat Nicke.

Min syster som är ganska bra på att slänga ur sig exakt vad som helst svarar utan att röra en min:

" Näe, och inte behöver han en penisförlängare heller..."


Okej?

Killarna kollar på bilen och Nicke bestämmer sig för att nej, det var kanske inte riktigt det han var ute efter...

Eller jo!

Den duger!


Grattis Amanda!

Jag lider med dig!


Aja, affären görs upp och Nicke kommer med ett stort flin på läpparna.


"Se inte så skräckslagna ut!" säger han glatt.

" Ge oss en j*vligt bra anledning!!! BMW? Är du dum i hela huvudet?" säger Amanda.

" Nej hjärtat, detta är en 50-års present till morsan från farsan!" säger Nicke lugnt.


Ursäkta?

Jag tvivlar på att en kvinna på 50 år vill ha en BMW med styling men men...


På vägen hem i Bonnevillen så är det bara jag och Jim.

Undrar såklart om Nicke skämtar.

Nepp, hans mamma har trots allt uppfostrat 7 barn och är allmänt trött på att köra minibuss så nu får det vara slut med det...Nu vill hon köra StreetRace... blir förklaringen.


Jag inser att jag aldrig kommer sluta att förvånas över de små pojkarna...

Anar kanske mer och mer varför de blev som de blev när de inte blev som de skulle dock...

Men glad att jag slapp åka 40 mil hem i en bullermaskin som dånar utav attan!

Fast å andra sidan, hur många mammor drömmer om en gatbil att åka på strippen med?

Ganska Coolt...



Innan idag var det stallet en sväng.

Kollade på Amanda som red Risse.

Undrar när hon blev så sjukt duktig egentligen?!

Han gick underbart för henne...

Avis!

Är det verkligen MIN fina lillhingst som rör sig som värsta OS-hästen?? :D


Sen en snabbkoll på Ginger, hon är argare än någonsin och öronen tätt bakåt.

Hugger och sparkas och bara är allmänt vresig...

En riktig Kärring!

Det KAN inte vara långt kvar nu och min fuxmärr kommer att förändras till en riktig ängel...

Under de första månaderna med fölis innan hon tröttnar på h*n vill säga..


Imorgon hoppas jag ha ork att i alla fall ta Risse en sväng...

Känner abstinensen väckas allt mer!

Amanda ska rida Sky så får väl skjuta till henne något råd om att få Sky att inte racea Grand National med henne ^^


Nej nu blire att stänga ner datorn och somna jämte världens finaste Jim =)

Tack och lov att han inte snarkar...

Har sjukt svårt med högt snarkande personer...

Typ Ragge och Micke...

Dela aldrig husvagn med dem under en ren och skär fyllefest-resa...

Det misstaget gör man bara EN gång i livet...


God Natt på er!




;)

Av Caitlin - 19 april 2013 00:00

Tack Lynn

   

för headern =)


Blev ju kanoners :D

Av Caitlin - 18 april 2013 22:21

Huuuja, det finns ju roligare saker än att vara helt orkeslös, sjuk och totalt väck i hjärnan...

Men idag har i alla fall febern sjunkit... bara 38,8 grader! =)


Så har typ legat nerbäddad i soffan hela veckan, ena stunden huttrar man som om man befann sig på Nordpolen och kan räkna isbjörnar som dansar Cha-Cha, nästa stund svettas man som om man satt i en bastu inställd på 1200 grader... TVI!


Aja har i alla fall världens bästa Jim som tagit hand om mig till 120% :)

Jösses vad bortskämd jag har blivit sista dagarna ^^

Underbaraste Jim! <3

Och Tack till Amanda som sköter om mina små älsklingar!

Självklart får du tävla med Sky om du vill det! :D  <3 <3


Men nu börjar man bli sjukt rastlös... Inte fått vara i stallet, inte kunnat göra nånting, inte ens kunnat röka... Allså jag har sånt nikotinbegär att jag skakar!

Jim köpte snus, det lindrar det värsta kan jag säga... Men inget går upp mot en cigg!


Börja aldrig snusa eller röka!

Jösses vad fast man blir...


Ledsen för sjukt dålig uppdatering här...

Men orsaken är att man knappt ens orkat gå på toa...


Tack Ragge, jag hatar dig innerligt för detta!

Men konstigt att man kan bli så sjuk av ett kallbad?!

Fattar det inte alls...


Aja imorgon har Jim lovat att skjutsa mig till stallet...

Åh vad jag saknar mina Darlings!


Näe har väl inte så mycket att säga...

Har sett hur många filmer som helst och sovit bara...

Aktivt liv!


Hoppas allt är bra med er!


Kram!

Av Caitlin - 15 april 2013 22:10

Tack Ragge för denna sjukdomen.

Feber och ont i halsen.

Knarka Alvedon och Vicks Blue...

Så trött att man inte orkar någonting, enda fördelen är väl att man blir ompysslad av Jim!

MEN hämnden är så ljuv haha!

Nu var jag ju inte jätteelak tillbaka men lite fick jag hämnas.


Halv tre inatt så åkte jag och Jim hem till Ragge.

På hans garageuppfart står ju Dodgen som han använder till jobbet en måndagmorgon.

Vet att Ragge är en väldigt trött människa klockan 06.00 efter en hård helg.

Så vad gör man?

Självklart hissar man upp bilen på fyra pallbockar och skruvar av däcken på dem.

(De ska ändå bytas idag från v-däck till s-däcken)...

Lade dem bredvid bilen med hjulmuttrarna i, men tog bort en mutter från varje däck. ^^

Sedan fixade Jim om alla tändkablar så även om han inte märker att hjulen är borta på bilen lär den inte starta.

Som pricket över i:et gick det åt 3 sprayburkar med grädde och den svarta Dodgen blev mer eller mindre vit...


Haha, gissa vem som undrade vilka jävla snorungar som varit på hans bil inatt?

Ragge ringde Jim, och Ragge vet fortfarande inte om att det var vi... :)

Där fick han två timmars försening till jobbet!


Iofs gör det ju inte att man blir friskare men nått ska han ha!


Idag har man bara legat i soffan typ...

Jim körde ut mig till stallet så jag kunde titta till hästarna i alla fall men uschaaaeeeen va jag hatar att inte orka ta hand om dem..

Hoppas man blir bättre imorgon!


Blir ett ganska kort inlägg idag...

Hm, finns inte så mycket mer att berätta!


Ha det gött..



Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards