notfadeaway

Alla inlägg under december 2013

Av Caitlin - 16 december 2013 09:26

Åh om 5 dar flyger vi över Atlanten! Jösses vad jag längtar å saknar alla där hemma!!!!

Ja, extremt dåligt uppdaterat här... sjukt mycket att göra dessvärre. Hästar hit och dit, galna köpare som inte har en aning om vad de letar efter..
Var ett par här igår som letade häst till sin dotter. De ville köpa hästen som en julklapp!
Jag förklarade vänligt att kemin måste stämma och att vi ser hästarna som levande ting, inte saker. Samt att vi är noga med att hästarna får rätt hem. Men att deras dotter var varmt välkommen att komma å titta själv. Paret blev jättearga och skällde ut mig. Haha så allvarligt tog jag det inte kan jag säga...

Amanda tävlade Sky i helgen och de fick en superbra andraplacering. Lillasyster har verkligen utvecklats senaste tiden :)
Men fattar inte hur hon orkar med jobb, skola, två hästar och pojkvännen. Hade jag bara hälften av hennes energi så vore jag glad!

Usch jättetrist väder idag, regn o blåst så man fryser bara av att titta ut :(
Men ska hinna med åtta hästar idag varav tre ska visas för försäljning.


Hoppas allt är bra med er därute! Kram

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards