notfadeaway

Direktlänk till inlägg 13 september 2015

13/9

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda.

Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :)

Här väntar en vecka i Kentucky, omgiven av alla dessa vackra kapplöpningshästar. Och naturligtvis lilla Muffy.
Shetlandsponnyn som är stallets maskot. Vart tror ni Amanda fick idén om Apollo ifrån?
Helt salig av de här vackra ståtliga fullbloden!

GLC vann sina två lopp i helgen! Hon smashade motståndet och sån känsla att se sin häst vinna och sen få stå i vinnarcirklen.. Oh my God!

Annars så har jag & Ryan tagit en långtur uppe i bergen. Inte för att det var planerat men vi red efter tre kor som kommit på rymmen.
Vi följde deras spår och två dagar hittade vi dem, tyvärr hade rovdjuren hittat dem först.
Troligen varg enligt Ryan.
Men när vi skulle vända hemåt så blev hästarna lite nervösa.
Cisco hetsade till och med upp gamla stadiga Yankee.
Vi trodde att de kände doften av de döda korna och blev stirriga av det.
Men plötsligt så hoppar en puma fram ur ett buskage!
Den ryter och ska attackera.
Yankee tvärvänder och börjar springa därifrån och jag håller mig kvar.
Hör ett skott och vänder mig om.
Puman flyr åt andra hållet och Ryan kommer efter på Cisco.
Så läskigt det var!
Jisses de där katterna är enorma på nära håll!!

Känslan av lugnt och skönt försvann ett tag kan jag lova men det känns kanon att va hemma igen:)

Nej nu får du berätta hur man blir bannad från Donken, Amanda!!! Dör av nyfikenhet här...

Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

^^

Av Caitlin - 17 januari 2015 03:58


Jag bloggrapear Caitlin nu, en ära bästa vännen tar åt sig... i och med att fröken själv är dålig på att uppdatera så MÅSTE jag bara visa er denna vackra bild på the one and only: Release the Spirit i piaff! Med vänlig hälsning, Lynn Ps. Jag...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards