notfadeaway

Direktlänk till inlägg 27 januari 2015

27/1

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha.

Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott!

Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen till detta var ju att vi skulle fira att Lynn fick jobb på Ridskolan! =)

Så grattis till dig igen!

Stackars ungar att stå ut med dig ^^ Men det går nog bra!


Star verkar piggare i alla fall, men är lagom less på sin rasthage. Men han får gå där några dagar till.

Har annars ägnat dagen åt mina små älsklingar, det känns som att de har blivit lite undanknuffade nu när jag haft ett par unghästar att lägga tiden på.

Så jag, Ginger och hundarna var ute i skogen och hade det ganska bra. Börjar visst gå rykten om att de sett varg några mil härifrån men känner mig inte så värst orolig!

Välkomna till USA där de ibland strövar rakt över gårdsplanen lixom!

Men men, vi såg inte till någon i alla fall!


Oh shit nu kom jag ihåg vad jag glömt! Måste till affärn innan 18.00!  Som en studsboll damp den tanken ner! Vi har ju slut på kaffe! KRIS!


Har i alla fall Jim, hemma denna veckan! =)

Jag tror att jag är glad för det... Men höll på att bli galen på han och Rickard igår! Suck.. Men vi fick både kladdkaka och blommor jag och Sanna! Tack Amanda!

Vi väntar med att slå ihjäl dem tills nästa gång!


Nej, måste bege mig nu!

KAFFEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

^^

Av Caitlin - 17 januari 2015 03:58


Jag bloggrapear Caitlin nu, en ära bästa vännen tar åt sig... i och med att fröken själv är dålig på att uppdatera så MÅSTE jag bara visa er denna vackra bild på the one and only: Release the Spirit i piaff! Med vänlig hälsning, Lynn Ps. Jag...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards