notfadeaway

Alla inlägg under juli 2015

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara.
Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt.

Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ett sådant stöd och verkligen förstår. <3

Lika bra att göra det helt officiellt.
Förlovningen och förhållandet med Jim är bruten ( igen ) men det är bara att inse att vi inte fungerar som ett par. Det har varit så många smågnabb, händelser och allt som gjort att vi tillsammans beslöt oss för att vi är nog lyckligare på varsitt håll.
Jag har gnällt på att han är borta för mycket, och när han väl är hemma så är det grabbarna som gäller då jag har fullt upp med hästarna.
Samtidigt som han tycker att djuren och gården tar för mycket tid...
Har till och med funderat på att sälja några av dem men...
Jag kan inte avvara nån av dem!

Sen känns det som att kärleken mellan oss tog slut. Ingen gnista helt enkelt. Inga beröringar eller så utan mer att vi var/är som två kompisar. Svårt att förklara.

Kan bara säga att detta är något som vi båda känt en tid. Även om det är sjukt svårt.

Och Amanda... Var inte orolig! Inget kommer att splittras i gänget! Jag lovar! Och nej, vi behöver inte sälja gården då den är enbart min.

Tjaa... Jag vet inte riktigt vad man ska säga eller känna. Ingenting blir som man tänkt sig helt enkelt men det behöver inte vara något dåligt!

På torsdag så packar vi Buicken och drar upp till Rättvik i alla fall. Ska mycket till innan jag missar CCW ett år till.
Natha har lovat att kolla till hästarna och vi blir ett tjejgäng! Jag, Amanda, Sanna, Lynn och Tess.
Tänk vad glad Danny hade blitt om han ser Wildcatten med fem tjejer i :)
Så har i alla fall det att se framemot.

Min kära stackare till Cadillac skulle visst bli klar till nästa vecka med:) en massa plåtjobb senare...

Ja... Long time no see...

Undrar hur mycket flört och fjäsk Manda behöver i höst?? Hmm..

Kram

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards