notfadeaway

Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

2/2

Av Caitlin - 2 februari 2014 12:49

Vaknade nyss helt lost av att Ragge väcker mig och Jim.

" Caitlin vet du vad?" säger han jätteglatt.

" Näeeeee..." svarar jag med Jim mumlar att Ragge borde dra till ett varmare ställe som börjar på H.

" Upp och hoppa! Jag är sjukt uttråkad...."


Tack för den, jag menar vi kom hem halv åtta imorse efter en kanonkväll... Så parkerade mig i soffan med Ragge och datorn nu. Får väl vara sällskapsdam åt han då :)


Oj hade vi kul igår eller? Hmm med tanke på att man inte blivit bakis ännu så antar jag det haha...

Var på en kanonfest med massa roligt folk, synd bara att det ska vara så kallt ute att man fryser ihjäl så fort man lämnar lokalen.

Aja, lyckades stoppa världens slagsmål i alla fall.

Kom fram en kille och började klänga som fan på mig, jag sa att jag inte var intresserad av honom men han gav sig inte.

Jag fick inte ens gå på toaletten ifred.

Så till slut röt jag till att han skulle lämna mig ifred och fick till svar att jag bara skulle tacka och ta emot som de andra hororna.

Detta skriker killen högt och tydligt och hela lokalen blir tyst.

Jag behöver inte vänta länge förrän Jim kommer fram.

"Vad kallade du min tjej?" vrålar han förbannat och tänker försvara mig.


Den här killens kompisar kommer genast fram till oss och ber om ursäkt för honom, beklagar att han alltid blir sån när han är full.

Jim godtar inte detta och tänker ge killen en omgång.

På något sätt och med hjälp av Ragge lyckas vi lugna Jim i alla fall och den andra killen förs ut.

PHU!

Jim lämnade inte min sida resten av kvällen förutom när jag dansade med Ragge och Rickard...

Så vi hade en jättekul kväll.


Men när vi skulle åka hem så hade killarna hittat varsin fjotisbrud att ta med hem.

Rickard, Anton och Kevin däckar så fort Dodgen hoppar igång så de sover med dessa töser i knäet.

Jösses, dessa töser...

" Åh vi åker raggarbil GAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSHHHH!!!!!!!!!!!!" fram med kameran och tar bilder på sig själva att lägga ut på fb.

När en av dem berättar glatt med en Smirnoff i handen att hon är endast 14 år gammal så tvärnitar Olle Dodgen.

Jim vänder sig om och stirrar på dem.

" Och ni bor var?"

" Det säger vi inte!"

" Okej, då kör vi er till närmsta busshållsplats och släpper av er där! För inga minderåriga i min bil!" skjuter Ragge in.

" Vaddå? Ska ni bara dumpa oss?" Säger den ena.

" Ja ni talar ju inte om vart ni bor så vad ska vi göra? Ni behöver ändå inte tro att ni får ligga då de där sover som stockar!" säger Jim lugnt.

" Men vi har inga busskort!" tjuter den andra ganska upprört.

" Tråkigt då!" mumlar Jim.

Tjejerna diskuterar och ber oss skjutsa dem till en gata där vi släpper av dem.


Herregud, fjorton år gamla ingen av dem såg ut att vara så unga men tycker nästan det är sorgligt att deras föräldrar inte har en blekaste om vad de hittar på eller hur de uppför sig.

Fulla och lättfotade.

Har inget emot yngre folk alls, men det finns gränser och när det blir olagligt så går gränsen.

Hade de uppfört sig mer vuxet hade de fått åka med, självklart men vissa kommentarer säger det mesta om folk.


Haha Kevin vaknade.

"Vars tog flickera vägen?"

Vi berättar deras ålder och vad som skett.

"Sicken tur att vi vart av med dem! Jäkla småbrudar, gick ju inte att bli av med dem ens!"  Han ler och öppnar en öl till.

Dessa grabbar.


Hmm snygg bild du fixade Ragge.... Oj oj oj vågar jag ens visa den?

Aja, vi bjuder på detta...

 

Jag och min Norrlands haha!


Just ja, Jim hade ju en överraskning åt mig i fredags.

Han kommer hem med en stor bukett rosor och ett kort.

Hmm, vad fasen har karln gjort nu när han kommer med blommor??????????

Jag:  " Jaha vad har du nu hittat på?"

Jim " Vaddå? Hallå jag läser din blogg! Du nämnde nått om att du ville ha lite röda rosor så då ordnade jag det!"

Haha okej.

Tillsammans med kortet ligger det två biljetter till Wheels Kryssningen på Cinderella som går på torsdag!

Åh vad jag vill åka!

Tack älskling du är underbar <3

 


Nej nu frukost!


Kram på er!

 
 
Ingen bild

becca

2 februari 2014 23:53

Wait WHAT?!? Usch jag blir spyfärdig.
Visst har man varit med äldre och åkt bil med äldre men alltså, inte av den anledningen!! Det man gör när man träffar äldre är att man tittar på dom, ger dem en nick med huvudet och säger "Tjäna!" Sen är jag klar. Inga... NEJ!!! Wtf, varför kan man inte bara säga hej och sen är man klar??!? Håll dig till din åldersgrupp. Cocacolan går framför allt. Sen blir jag rent utav äcklad när folk sitter för nära. Ya aint touching me!!! Visst kan jag prata, nema problema. Men jag har aldrig någonsin pratat för att imponera eller verka äldre. Ta mig för den jag är men se inte ner på min ålder...

okey roligt tjejer att åka i en raggar bil men VÅGA INTE SABBA INREDNINGEN! SPILL ÖL PÅ SÄTET OCH JAG SLITER HUVUDET AV DIG!

Haha ja hur många norrlands guld burkar har man inte skjutit hål på med luftgeväret?? Se du? Norrland ä bra!

Fast jag mÅste erkänna att man vart lite svettig när jag är 13 men jag klarade mig, du hatar mig inte!

Kram

Caitlin

3 februari 2014 16:28

Ja du, det enda jag tänker är att jag som 14-åring aldrig skulle hoppat in i en bil med främmande folk. Men men finns visst folk till allt och aldrig ska man sluta förvånas.

Haha bästa ölen =)

Hahaha nej varför skulle jag hata dig?

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards