notfadeaway

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

26/11

Av Caitlin - 26 november 2013 00:25

Dåligt med uppdateringar igen jaa...


Men men, mycket att göra ändå har inget speciellt hänt. Haha låter knäppt.

Nina undrade hur jag ens orkar med att hålla igång som jag gör med alla hästar, vänner, hemmet och Jim.

Jag älskar vad jag gör helt enkelt.


Oj, vad mamma, Peter och Amanda bråkar nu...

Peter tycker att Amandas utbildning inte är så viktig så hon skulle kunna börja jobba istället.

Mamma går i taket och Amanda stackarn står i mitten.

Tycker väl att det är lite Amandas beslut även om hon måste tänka till ordentligt.

Hästjobb är ytterst svårt att få idag, men det är vad hon vill göra.

Samtidigt så är en utbildning viktig, att kunna luta sig tillbaka på i framtiden.

Värsta är att mamma drar in mig i det hela.

I och med att jag hoppade av skolan så talar hon om för syster att det var ingen vidare bra idé osv.

Då kommer Peter och säger att Manda får samma möjligheter som jag har och kan lägga mer tid på hästarna.

I min mors ögon är det helt plötsligt mitt fel...


Suck, tur man slipper vara i deras närhet ofta!


Ja, ja annars är allt bara bra...

Hästarna mår finfint och sköter sig.

Såg att Ginger haltade lite idag men hon brukar bli sämre när kylan kommer stackarn...

Och Sky blir ännu hetare att rida när det är kallt så man får kämpa med henne allt mer... Men hon är helt fantastisk att arbeta med!

Övertalade Amanda att tävla henne i mellandagarna nu ;) Så hoppas det går bra för dem!


Nej jag måste sova lite!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards