notfadeaway

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

15/11

Av Caitlin - 15 november 2013 17:04


Sådär Amanda är du nöjd nu?

Nu är det mer färg på bloggen!

Haha!


Jahopp fredag idag, så blev lunch med grabbarna på stan.

Och till min systers stora fasa åt jag kyckling ^^

Men den är jättebra på det stället vi brukar gå till så är inte speciellt orolig.


Ett tag trodde jag faktiskt att vi skulle bli utkastade från matstället när Ragge och Jim börjar diskutera ämnet barnuppfostran, bland diverse andra middagsgäster.

Hm, jag skulle inte låta någon av dem vakta mina barn om jag hade några kan jag säga.

Deras metoder är en aning... gammaldags eller helt åt helvete.

Visserligen skrattade jag mest åt dem men höjden av det hela var Ragges kommentar:

" Men om man nu inte får tyst på ungen med eller utan brännvin så är det enkelt att lösa!"

" Silvertejp??" säger Jim.

" Neeehee du! Slösa bort silvertejpen SKÄMS! Nej nej man lägger helt enkelt ut en annons på Blocket: Charmigt barn säljes, 4 år men nästan i nyskick, besiktigad och skattad i en evighet. Billig i drift, dock behövs ljuddämpare annars fungerar allt som det ska.  Hörselskydd ingår i köpet! Kan även fraktas vid överenskommelse"


Hemskt att säga men jag vek mig av skratt i knäet på Rickard.

Det värsta är att Ragge var fullt allvarlig. 

Servitrisen kommer fram och ska servera oss maten och har hört allting.

" Du är singel va?" ler hon.

" Jajjemen! Vill du gå på bio ikväll?" undrar Ragge.

" Tjaaa... visst det kan jag väl!" svarar hon till våran förvåning.

Killarna bara gapar när han får hennes telefonnummer.

De frågar sig hur det där gick till och Jim som alltid är snabb i munnen får till det:

 " Ragge för fan, du behöver inte betala brudarna för att de ska låtsas att gå med på en date med dig!"

Ragge pekar då finger åt Jim och frågar om han är avis.

" Nej, jag har ju Caitlin!" Säger han och ger mig en puss.

" Så säger du bara för att du inte vill ha en gaffel i ögat..." ler jag och kysser han.

"Sch Baby... inte inför dem andra!" ler han tillbaka.

" Ni är fan sjuka bägge två!" konstaterar Rickard.

Må så vara men vi har ganska kul tillsammans.


Så nu kom jag precis ut ur duschen för ikväll blire lite hemmafest hos oss så dröjer väl bara minuter innan de andra drullar in.

Har redan öppnat första ölen minsann...

Blir dock utan Ragge som ska på Date... Lycka till Ragge!


Blev ett ganska kort inlägg idag men men håll till godo


Så Skål och trevlig fredag på er!

OOPS Nu kom visst en assnygg Jim hit oxå.... :D  Yummy Yummy!


 
 
Ingen bild

Becca

15 november 2013 17:45

Haha! "Saknas bara ljuddämpare" Fan bästa jag har hört!
Men guuud! Känner mig ju ensamaste i världen. Det finns inte en enda ursnygg kille i närheten som någonsin skulle vända blicken för att titta på mig..Stööön! Näjje men ändå,Lite lonley känner man ju sig.
Forever alone...
Jaja,Jag får la pussa på Jocer när jag kommer. Han är ju ursnygg och längtar efter mig! Haha! Ursch jah red idag.. Sitt stå,RID LÄTT! Många svordomar och missnöjda miner.
Men due,Inga detaljer om det som hände inatt mellan du o Jim? Okej?
Haha, Hare sköjs o hälsa!

Caitlin

15 november 2013 18:08

Jo, samma här faktiskt haha!
Och att han lyckades få en dejt på det hela med!!!

Haha jag skicka ett gäng på posten, men du kanske mer ser dem som gamla gubbar, det hade jag gjort iaf...

Det går bättre nästa gång ska du se!

Haha vill du inte ha det? Vi som hade så kul:P

De hälsar tillbaka! Kram

 
Amanda

Amanda

15 november 2013 19:48

Sakta men säkert artar det sig du, haha jaa vi får kompromissa!

Haha att de där två bara får vistas på offentliga platser är för mig en stor gåta... Dessutom blir de värre när de är tillsammans!

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Caitlin

16 november 2013 12:09

Haha mm... det får vi göra!

Haha ja du, det är livets stora gåta det där... Idioter men man har ju aldrig tråkigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards