notfadeaway

Direktlänk till inlägg 11 november 2013

11/11

Av Caitlin - 11 november 2013 16:46

Nu är det bara att vänta på vinterdeprissionen känns det som!

Klockan är inte ens fem och det är kolsvart ute!

Usch vad tråkigt!

För min del kan det gärna vara vår och sommar året runt!


Men men jag har varit lite kreativ idag, har ju fått på vinterdäcken på min vinterbil!

Bra jobbat, eller hur Jim?

Haha bra att tvinga sin karl till såna saker.

Kan säga att han protesterade ganska bra men då sa jag att visst, vill du att jag åker av vägen en mörk natt så okej..

10 minuters arbete kan han stå ut med trots att han är ledig!


Sen hade han visst diskat och städat oxå såg jag när jag kom hem från stallet!

Vilken karl haha..

Inte illa måste jag säga.

Men skönt att man kan dela på uppgifterna så att säga.

Men nu är han i garaget och skulle fixa nåt med Bonnevillen.


Själv sitter jag och Natha och kollar på tv. Så spännande vi har det faktiskt! Eller inte men men.

Lynn och Robin for hem idag med men det var kul att träffa dem.


Imorgon ska jag vittna i rätten mot mitt ex, så kommer bli en jobbg och lång dag.

Att gräva upp allt det gamla.

Men Jim har lovat att sitta med och jag kommer även ha min far där.

Allt sker över telefon så jag slipper se aset i alla fall, men jag är sjukt nervös.

Vi kommer att vara i samma byggnad men de lovade dyrt och heligt att se till att han inte ens får en skymt av mig.

Visst tar jag det med en nypa salt men finns inget att göra.

Men den mannen skrämmer livet ur mig, bara vetskapen om att han finns därute.

All misshandel, slag och ord man fick ta emot... Nej fy fan!

Så imorgonbitti blire att köra upp till Värmland.


Nae blir heldeppig av att tänka på det hela bara!


Nej vad har jag gjort idag annars?

Var ute en rejäl runda med Natha och Silver, själv red jag Risse så vi satt mest och snackade på våra skimlar. :)

Haha redigt Girltalk då vi diskuterade karlar.

Natha har visst träffat någon, men hon vill inte säga vem det är.

Uppenbarligen ingen i gänget i alla fall.

Damn jag som trodde det var Rickard!

Vet att hon alltid haft ett gott öga till honom men nehej så var det inte.

Det enda jag fick reda på var att han var 32 år och hade en pojk i samma ålder som Nathas son Rasmus.

Samt att han jobbade på nåt sågverk utanför stan.

Meeeh ge mig mer detaljer!!!!!!!!

Jag är inte nyfiken alls men vill gärna veta alla detaljerna! ^^

Ja, ja det kommer la fram...

Men jag förstår inte varför hon inte vill att han ska träffa oss andra... Haha eller jo det gör jag, speciellt efter denna helgen.


Ja det är la det som hänt idag typ... Ska koncentrera mig på tvn nu...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards