notfadeaway

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

8/11

Av Caitlin - 8 november 2013 00:18

GodKväll!


Är gräsänkling idag, Jim jobbar, kör på Norge.

Oj vad glad han lät i telefon innan idag när han ringde vid tretiden.

 "Älskling! Älskling, vet du vad?" * Jätteglad!*

" Näe..."

" Det snöar i Oslo! Kul va? Haha!"

" Inte ett dugg, ta inte med dig skiten hem bara..."

" Jag lovar!"


Haha mja han trodde han skulle vara hemma runt 05.00 idag så får la se om han tar med sig snön eller ej.

Jösses så tyst det är i huset.

Det brukar alltid vara folk här eller en tv på men just nu njuter jag bara av lugnet.

Rätt skönt.


Imorgon ska vi fira Ragge som blir gammal kärring, hela 28 år ^^

Bara 2 år kvar till 30 hehe... jösses vad mobbad han är.

Näe men lite tårta ska han få i alla fall.

Det där med att köpa presenter har vi nästintill gett upp inom gänget.

Bättre att bjuda födelsedagsbarnet på dryck och mat istället för att köpa nått tycker vi.

Visst jag och Jim ger varandra saker, men lite annorlunda.

Shit, jag har inte en aning om vad han ska få i julklapp ens!!!!!!!!!!

Dax att tänka på det...

Assvårt sånt där!


Nej, idag har det inte hänt så mycket speciellt.

Nina hoppade med Chantelle och det gick ganska bra.

Var med Amanda på hennes träning idag och hon och Sirocco skötte sig perfekt.

De lade träningen på torsdagar istället för på onsdagar nu.


Nej ska nog sova lite för nu jamade katten att han ville komma in...

Natti.

 
 
Amanda

Amanda

8 november 2013 20:02

Hahaha du borde sätta lite färg på din blogg!

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Caitlin

10 november 2013 03:31

äääh sluta tjata, de finns lite rött i headern ju ;)

 
Ingen bild

Becca

10 november 2013 18:02

Kan ni två systar uppdater snart?1 PLSSS! Svara på mina kommentarer maybe?

Caitlin

10 november 2013 19:14

:)
Sorry varit dåligt med det under helgen!
Jag ska jaga på Amanda ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards