notfadeaway

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2013

This Is Me

Av Caitlin - 10 oktober 2013 13:54

Ärligt "lånad" av Becca =)


Ålder: 24

Mogen för din ålder? Njae det vet jag inte.

Snygg för din ålder?  Inte en aning

Lång för din ålder?  Lagom. 173 cm

intresse? Häsarna, bilarna, vännerna

Eget husdjur? 4 hästar ( sen delägare på 2 st till ) sedan familjens djur  2 katter och 1 hund

Smeknamn: Caitie, kommer inte på fler...

Fobier: Ormar, ensamhet och alla kräldjur!

Favorit årstider: Sommar

Fyller år: En gång om året i Juni

Just nu: Raslös, hungrig och fryser!

Var din mamma ful när hon gick i gymnasiet? Näe verkligen inte

Var din pappa ful då? Haha nej, dock kunde hans klädstil inte ha påmint mer om en regnbåge

Vad har du ärvt av din mamma? Utseendemässigt är det inte alls mycket men vi är lika envisa och tjuriga!

Vad har du ärvt av din pappa? Ehm, lugnet! Sen liknar jag inte honom heller så mycket till utseendet.

Hur ser du ut? Blond, lite kurvig, blå ögon... ganska alldaglig

Kan du spela något instrument? Hmm... Näe det kan jag inte svara på vilket instrument ^^ Jag kan spela skivor!

Är du lik din bästis?  Ejm vi är som natt och dag på ALLA sätt!

vad ska du göra nu?  Ut till hästarna

Sko storlek? 41

Favorit kläder: Jeans och Linne eller mina ytterst fula mysbyxor!

Musik lista: Rock n Roll, Metal, Rockabilly, Country, Svenskt....


Favorit ämne i skolan: Ehm jaaa det var nog håltimmen eller rast


Varför: Då kunde man antingen smita hem eller göra nåt annat som var roligare =)

Bra egenskap: Hmm... Omtänksam!

Dålig egenskap: Långsint... Överkänslig

 
 
Ingen bild

Becca

10 oktober 2013 17:12

Efter min farfars syster gick bort i cancer hon också så brast det väll i kyrkan, Jag grät tills jag skakade, Men om min bästa vän hade legat i kistan hade jag nog inte ens orkat mig in dit.
Du är otroligt stark även om jag skällde lite på di i senaste kommentaren så menade jag bara väl, Jag hatar att se dig olycklig, Jah hatar att se din syster killarna och världen olycklig.
Och att du inte såg hans varningstecken. Hur fan skulle du kunnat se det? Du får inte vara för hård mot dig själv, Ingen inte ens, Nej ingen hade nog fattat, Ingen...
En sekund i taget, ett steg i taget, Vi kan göra det här, Okej?

Caitlin

11 oktober 2013 11:50

Det var svårt att gå in. MEN jag såg på resten av killarna. Allihopa tänkte vända men tillsammans gick vi in... Utan dem hade det aldrig gått. Är mest förvånad över att Jim ens gick dit...

Haha du... det gör inget! Jag förstår dig verkligen! Jag gnäller och gnäller utan att se vad jag egentligen har i livet.

Det känns som så.. Bara det hade funnits nåt!
Varför tvingade jag inte ur det ur honom? Jag kände på mig att nått var fel.. inte så fel dock.
Men i avskedsbrevet fick jag i alla fall en förklaring och jag kan godta den...

Men men döden inträffar förr eller senare hos alla...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards