notfadeaway

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

25/2

Av Caitlin - 25 februari 2013 14:36


Fy fan, det är världens finaste väder ute och man vill bara ut och rida men kan jag det?

NEJ!

Har förkylningen från helvetet tack vare att vissa skulle ut och åka cabbe i fredags!

Jättekul att som ensam tjej försöka tala vett med fem killar.,..

Mission Impossible de Luxe!!!!!!!

Jag hatar er!

Men tack för en rolig kväll!

Kan vi göra så att nästa gång lyssnar ni på mig?

Så slipper ni ringa och beklaga er så in i helvete för att ni stackars vuxna karlar är förkylda!


Lixom min och Dannys msn konversation innan idag:

( Ja jag vet att msn är gammalt och förlegat men vi är faktiskt över 22 allihopa här)


Danny:

Caaaaiiitiiiiiieeeeee kom och ta hand om stackars meeee!!!

Jag:

Varför då?

Danny:

Jag är sjuk, allvarligt nära döden nu minst! Typ 9000 graders feber, halsen har hoppat upp mellan öronen och näsan är som niagarfallen!!!!  och dasspappret är slut!

Jag:

Jag lovar att du inte dör OCH du får skylla dig själv! Jag är oxå sjuk!!!! Och har tre hästar att ta hand om!

Danny:

Åh Hamburgare! Fan va gött! Eller IKEA köttbullara! Namnamnamanam!  Kom å föööö mek qvinnna!

Jag:

Glöm det!

Danny:

Meeeh... Fan vad du är vrång!  Vi kan alltid ligga lite då juee! :D

Jag:

Du vet om att min pojkvän är större än dig och spöar skiten ur dig om jag berättar för honom vad du sa?!

Danny:

Ja, men va fan! Det äre värt! Men du behöver ju inte säga nått te drethögen :) Förresten sitter han bredvid och bara garvar :P  Han hälsar att du kan komma och ge oss stackare lite mat och se te att sköta dina tjejiga sysslor!

Jag:

Dra åt helvete med er bägge två!


Suck, att jag bara står ut ibland? De är ju som små spädbarn ibland! Tycker de kan komma hit och ta hand om mig istället!!

Men det lär ju inte ske!


Aja, samlade krafter innan idag och tog i alla fall Risse på en tur så jättedåligt samvete behöver jag nog inte ha....

Han var pigg och glad och vi tog det ganska lugnt, helt underbart väder... SKa se om jag orkar med en runda med Sky oxå idag...


Ahja snoriga hälsningar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards