notfadeaway

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

21/2 2013

Av Caitlin - 21 februari 2013 20:03


Hm, känner att jag har lite dåligt samvete idag faktiskt.

Det har varit skönt väder nästan hela dagen, eller vad man nu kan säga om vintern?!

Men i alla fall så var det ganska varmt i solen så nu längtar man till våren igen!


Åka jänkebil, spela musik, grilla och vara med dem bästa hela dagarna!  VILL HA!!!!


Aja, tog en barbacka runda på Ginger.

Hon börjar bli tjock nu insåg jag, men inte blir hon trött bara för att magen växer ^^

Men vi tog det lugnt och "gamlade" oss lite. Hon skötte sig perfekt.

Jag tänkte faktiskt ta och rida de andra hästarna med, man får passa på!


Men så ringer Danny och härjar om jag SKA med å äta lunch.

Ja, ja...

Så förlåt pållarna... men jag tror att ni hade det bra i hagen hela dagen =)


Slänger på mig ett par jeans och drar in till stan.

Möter upp Danny och Rickard och vi sätter oss.

Efter att ha fått sin dos av cola så slår det mig!

Vart fan är Jim?!

Killarna ser ut som frågetecken.

" Men lilla hjärtat, han jobbar!" förklarar Danny på sitt speciella sätt som får omgivningen att tro att han snackar med en utvecklingsstörd iller.

" Vaddå Jobbar?!" Skriker jag.  "Varför sa han inget om det till mig då?"

Lite lätt förbannad på Jim är jag vid det här laget. Hur faaen kan han säga till Danny att han ska iväg igen men inte till mig?!

Killarna tittar ännu mer konstigt på mig innan Rickard som är den smartare i gänget säger:

" Hm, va han hemma imorse menar du?"

" Jaaa!" Låter nu som värsta fjortisen

" Varför har han inte talat om det för oss? Den jävla ************************** ?!" Skriker Danny.

Jag svarar att jag inte vet. Men känner mig extremt manad att nu få tag i Jim.

Så ringer honom och säger som det är.

Han svarar att han aldrig skulle åka och jobba utan min vetskap men han ville vara ensam med mig ett tag innan de andra börjar ringa.  Samt att han var ju med Danny igår.

Hm, jag skäms! Berättar det för honom att det inte var meningen att avslöja honom men han är lika glad i alla fall. PHU!

Sen när vi lagt på fäller Danny den smartaste kommentaren denna veckan.

" Just ja! Han var ju med i garaget igårkväll ju! Det glömde jag!"

Suck, lilla älskade Danny... Det är inte lätt alla gånger due!

  

Som jag nämnt tidigare... det är aldrig tråkigt med grabbarna grus.

De fick mig att skratta en hel del efter den händelsen.

Nu ska vi kolla på 2012 och svulla lite chips!


Puzzpuzz!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caitlin - 13 september 2015 20:07

Stort tack till Amanda som sköter allt där hemma! Och givetvis till er andra oxå som hjälper henne. Ni är guld värda. Försöker lära mig hur en Ipad fungerar... Faktiskt! Jag hittade ju hit i alla fall :) Här väntar en vecka i Kentucky, omgive...

Av Caitlin - 28 juli 2015 22:48

Evigheter sen man skrev nåt här, fick nåt infall ikväll bara. Får väl skylla ifrån mig att det har varit extremt mycket på sista tiden helt enkelt. Utan Lynn, Amanda och Nina hade det aldrig gått! Ni är världens bästa! Och nu, tack för att ni är ...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 27 januari 2015 17:13

Blev långfika på stan idag, med Sanna, Lynn och Natha. Jag och Lynn är visst mobbade då vi inte är på smällen nån av oss. Men men vi saknar ursäkt till att vräka i oss bakelser och annat gott! Fast det var ganska trevligt ändå! Men anledningen ti...

Av Caitlin - 24 januari 2015 19:06

Syster tryckte upp datorn i knäet på mig med en mordisk blick och orden " BLOGGA!" .. Okeeej..   Hm, tack Lynn... för att du la upp bilden på Risse... Jag visste inte ens att den fanns... Vet inte om jag kan skryta med att min s.k hopphäst kan pi...

Presentation


Dream as you´ll live Forever. Live as you´ll Die Tomorrow

Senaste inläggen

Hästarna

   Release the Spirit

* 2010

 

  Sky xx

*2006

 

  Quiet Riot

*2013

 

  Gingerella

*1996

 

  Yankee

*1990

 

  Shetan

* 2001-2010

R.I.P

 

 

Länkar!

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards